Τηλεφωνικές Παραγγελίες: 210 57.38.890
Τηλεφωνική εξυπηρέτηση
Τηλεφωνική εξυπηρέτηση

210 57.38.890

45 χρόνια μαζί

8 Καταστήματα

 Κέρδισε 15% επιπλέον έκπτωση στις νέες αφίξεις COUPON: EXTRA15
Cart
  • 0
  • 0
Το καλάθι σας είναι άδειο

ΚΑΛΑΘΙ ΑΓΟΡΩΝ

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

Αλλαγές / Επιστροφές σε φυσικά καταστήματα

Αλλαγές σε προϊόντα που έχουν αγοραστεί online μπορούν να γίνουν και στα φυσικά καταστήματα Sagiakos, με εκαίρεση τα πολυκαταστήματα Attica.

Ακύρωση Παραγγελίας - Δικαίωμα Υπαναχώρησης

Πότε μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

α) Πριν την αποστολή των προϊόντων – Η ακύρωση μπορεί να γίνει με αποστολή e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση eshop@sagiakos.gr ή τηλεφωνικά στα 210 57.38.890  /  210 57.86.075, Δευτέρα έως Παρασκευή.

β) Μετά την παραλαβή των προϊόντων μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμά σας για υπαναχώρηση, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής των προϊόντων.

Για να προχωρήσετε στην δωρεάν επιστροφή προϊόντος πρέπει το προϊόν να βρίσκεται στην κατάσταση που παραλήφθηκε χωρίς φθορές & εντός της αρχικής συσκευασίας του. Τα προϊόντα που επιστρέφονται θα πρέπει να συνοδεύονται και από όλα τα απαραίτητα παραστατικά που λάβατε με την παραλαβή τους.

Εφόσον επιλέξετε να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης και ζητήσετε επιστροφή χρημάτων, θα σας επιστραφούν τα χρήματα στο σύνολό τους εντός 14 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία ακύρωσης της παραγγελίας.
Η επιστροφή χρημάτων μπορεί να γίνει μόνο Online.

Υπηρεσία Επιστροφών Sagiakos.gr

Για όλες τις περιπτώσεις που επιθυμείτε επιστροφή του προϊόντος που αγοράσατε (αλλαγή μεγέθους/χρώματος/σχεδίου, αντικατάσταση, επιδιόρθωση ή επιστροφή χρημάτων), θα πρέπει να καταχωρήσετε ένα Αίτημα Επιστροφής με τις απαιτούμενες πληροφορίες, κάνοντας κλικ στο παρακάτω link:

 Aίτημα επιστροφής   

Μη ξεχάσετε να αναφέρετε τον κωδικό παραγγελίας σας.


Αίτημα Επιστροφής

Μόλις ελεγχθεί το αίτημά σας από το προσωπικό μας, θα λάβετε ειδοποίηση με email για την έγκριση της επιστροφής και οδηγίες για τον τρόπο και τη διεύθυνση αποστολής.

Αφότου πραγματοποιήσετε την αποστολή, θα πρέπει να κάνετε κλικ στο link "Επιβεβαίωση Αποστολής" στη σελίδα του Αιτήματος Επιστροφής σας, έτσι ώστε να ενημερωθεί το σύστημά μας. Μόλις παραλάβουμε την επιστροφή σας θα λάβετε και πάλι ενημερωτικό email και στη συνέχεια θα ενημερωθείτε για την τελική έκβαση του αιτήματος.

Αν πρόκειται για αλλαγή μεγέθους/χρώματος/σχεδίου ή αντικατάσταση, θα πρέπει μετά την έγκριση της επιστροφής να καταχωρήσετε μια νέα παραγγελία για το προϊόν που επιθυμείτε. Κατά την καταχώρηση της παραγγελίας αυτής, θα πρέπει οπωσδήποτε να εισάγετε τον αριθμό του Αιτήματος Επιστροφής σας στο σχετικό πεδίο, καθώς αν παραλείψετε αυτό το βήμα, το νέο προϊόν θα σας αποσταλεί με κανονική χρέωση (δηλαδή δεν θα συνυπολογιστεί η αξία του προϊόντος που επιστρέφετε).

Για την καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτησή σας, καθώς και για λόγους οργάνωσης και αξιοπιστίας, θα σας συνιστούσαμε να χρησιμοποιείτε πάντα αυτή τη λειτουργία του καταστήματός μας και να μη ζητάτε να επιστρέψετε τα προϊόντα τηλεφωνικά ή μέσω email.

Αλλαγές Προϊόντων

Εάν επιθυμείτε να κάνετε αλλαγή του προϊόντος που αγοράσατε - και μόνο στην περίπτωση που το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί - θα πρέπει να καταχωρήσετε ένα Αίτημα Επιστροφής εντός 7 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής και να πραγματοποιήσετε την αποστολή του προϊόντος εντός 3 ημερών από την ημερομηνία έγκρισης του Αιτήματος.
Τα προϊόντα που επιστρέφονται θα πρέπει οπωσδήποτε να βρίσκονται μέσα στην αρχική τους συσκευασία, διαφορετικά δεν θα γίνεται δεκτή. Αν για οποιδήποτε λόγο η εξωτρική σακούλα συσκευασίας έχει χαθεί, θα πρέπει να χρησιμοποιηθεί άλλη σακούλα,έτσι ώστε να προστατεύεται η εσωτερική συσκευασία κααι να μην είναι δυνατόν να κολληθούν ταινίες και σημάνσεις απο την εταιρεία courier.

Για παραγγελίες εντός Ελλάδας η επιστροφή είναι δωρεάν και υπάρχει χρέωση MONO για την δέυτερη αποστολή 3.99€.

Αλλαγές εκτός Ελλάδος

Για παραγγελίες εκτός Ελλάδας και Κύπρου, ο πελάτης πραγματοποιεί την επιστροφή με χρέωσή του και επιβαρύνεται για την αποστολή αντικατάστασης με τα κανονικά έξοδα αποστολής (ανάλογα με τη χώρα προορισμού).

Για παραγγελίες απο την Κύπρο παρέχεται η δυνατότητα ΔΩΡΕΑΝ επιστροφής Προϊόντων, χρησιμοποιώντας την Γενική Ταχυδρομική και δηλώνοντας χρέωση Παραλήπτη. Αν επιλεγεί αυτή η μέθοδος, η επιβάρυνση στην αποστολή αντικατάστασης , εκτός φυσικά της διαφοράς τιμής των προϊόντων, αν υπαρχει, θα είναι €5 ανά προϊόν και + €2 ανά επιστροφή και θα χρεωθεί αυτόματα στην παραγγελία αντικατάστασης.

Λανθασμένες αποστολές

Σε περίπτωση που το πρϊόν που παραλάβατε δε συμπίπτει με το προϊόν της παραγγελίας σας, θα πρέπει καταχωρήσετε ένα Αίτημα Επιστροφής εντός 5 ημερών από την παραλαβή και να πραγματοποιήσετε την αποστολή του προϊόντος εντός 3 ημερών από την ημερομηνία έγκρισης του Αιτήματος.

Στην περίπτωση αυτή δεν υπάρχει καμία επιβάρυνση του πελάτη για την αντικατάσταση.

Ελαττωματικά Προϊόντα

Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν αποδειχθεί ελαττωματικό σε διάστημα 6 μηνών από την πώλησή του, αναλαμβάνουμε την επιδιόρθωση ή ακόμα και την αντικατάστασή του με νέο (στην περίπτωση που δεν επιδέχεται επιδιόρθωση), χωρίς οποιαδήποτε επιβάρυνσή σας.

Μόλις εντοπιστεί το ελάττωμα, θα πρέπει να καταχωρήσετε ένα Αίτημα Επιστροφής, έτσι ώστε να λάβετε οδηγίες για τη διαδικασία επιστροφής/ αντικατάστασης/ αποζημίωσης. Εαν κριθεί αναγκαία η αντικατάσταση και δεν υπάρχει διαθεσιμότητα, έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε ανάμεσα στην αντικατάσταση από κάποιο άλλο, ισάξιο προϊόν της επιλογής σας, ή την επιστροφή ολόκληρης ή μέρους της αξίας του σε χρήματα.

Το ποσό επιστροφής χρημάτων στην περίπτωση ελαττωματικών προϊόντων που έχουν χρησιμοποιηθεί υπολογίζεται στην αρχική αξία, μειωμένη κατά 10% για κάθε μήνα που έχει μεσολαβήσει από την αρχική πώληση.

Επιστροφή Χρημάτων

Εάν για οποιοδήποτε άλλο λόγο επιθυμείτε να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε και δε σας ενδιαφέρει η αντικατάστασή του με κάποιο άλλο, θα πρέπει να καταχωρήσετε ένα Αίτημα Επιστροφής εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής και να πραγματοποιήσετε την αποστολή του προϊόντος εντός 3 ημερών από την έγκριση του Αιτήματος. Αφού πραγματοποιηθεί η επιστροφή και διαπιστωθεί πως το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί, θα σας γίνει επιστροφή χρημάτων. Εάν η πληρωμή έχει γίνει με τη μέθοδο της αντικαταβολής, η επιστροφή χρημάτων θα γίνει μέσω εμβάσματος σε τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε.

 Τα προίόντα και η συσκευασία θα πρέπει να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση και να συνοδεύονται απο όλα τα συνοδευτικά έγγραφα: Απόδειξη Λιανικής ή τιμολόγιο και όλα τα συνοδευτικά, όπως ετικέτες κλπ.
Επιστροφή χρημάτων γίνεται με τις τρέχουσες τιμές των προϊόντων, εντός 14 ημερολογιακών ημερών.
Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων, ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΤΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΠΙΒΑΡΥΝΟΥΝ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ. Αν βρίσκεστε στην Ελλαδα η την Κύπρο και επιλέξετε να επιστρέψετε το προϊόν με Γενική Ταχυδρομική και χρέωση παραλήπτη, θα σας αφαιρεθούν απο το ποσόν επιστροφής χρημάτων €6,00 η €8,00 ανα προϊόν, αντίστοιχα για την κάλυψη του κόστους μεταφοράς. Η Επιστροφή θα γίνεται δεκτή μόνο με εταιρεία courier Γενική Ταχυδρομική για την Κύπρο κια  με το Πόρτα Πόρτα η Γενική Ταχυδρομική για την Ελλάδα. Δεν θα γίνονται δεκτές οι επιστροφές με τα ΕΛΤΑ.

Σε αντίθετη περίπτωση διατηρούμε το δικαίωμα να μη δεχτούμε την επιστροφή.


Φόρμα επιστροφής

Παρακαλούμε συμπληρώστε την ακόλουθη φόρμα για να ζητήσετε Αριθμό Έγκρισης Επιστροφής Προϊόντων (Α.Ε.Ε.Π).


Top